Hi!Aina here . semakin jarang berblogging kerana kekangan waktu di POLITEKNIK SULTAN HAJI AHMAD SHAH :) : Thanks for coming!
Disclaimer
Welcome to my blog. Before anything else please follow these rules : No ripping, spamming, and any type of childish acts.Copycats not allowed Respect is a must.Enjoy your stay and have fun!
Navigations

Profile Blog Links Joined Credits
I am ME
Okay ! Name kite Aina Amira . boley panggel AINA . POLISAS student :P Diploma in E-Commerce ! I do LOVE you ALL

Doing...
Feeling : Unidentified
Eating : Chicken
Watching : Kampung girl
Listening to : Penerang hati

Daily Reads
Nurin | Sahira | Lyssa |
Rotten Things
June 2011 | August 2011 | December 2011 | April 2012 | May 2012 | June 2012 | August 2012 | October 2012 | January 2014 |

Sahabat :)
Tentang diri AINA BAHARI
Harapan Cik Aina Bahari
dedicate to Nasrin Fatini
missing happy mood
F4 was breaks down
hmm :)(:
make me down
memories. part 1
ilham dari post Nurin :)

Music



Gratisan Musik

Kecelaruan Hidup .
Written at Sunday, October 28, 2012 | back to top

Assalamualaikum . 

Hari nie 28/10/2012 . Omjayyy , 8 hari lagi sebelum aku menduduki SPM . Ya Allah , Tuhan je yang tahu ape yang aku rase sekarang . Banyak bende yang aku mesti selesaikan sebelum  5/11/2012 . 
sekarang aku nak tekankan point no 3 . okayy , seikhlas hati aku , aku memohon maaf kepada  semua orang yang membaca blog ini . aku adalah seorang manusia yang tak lari dari melakukan kesilapan . Aku sangat berharap  semua orang akan memaapkan aku dan mendoakan kejayaan aku dalam spm nanti . 

Maaf aku ni aku tujukan special kepada 3 orang kawan yang sentiasa dalam ingatan aku . Korang yang selalu baca blog ni mesti pernah bace pasal Aishah Nasuha Binti Sha'rani , Nurajmal Najiha Binti Mohammad Daud , Nur Syahirah Binti Samsul Rinah . Ecah , Jia , Eira , i do miss all of you . Thanks for being my friend . i do appreciates it . Okay , Aku mintak maaf sangat kalau aku ade buat salah sepanjang kite kawan dulu .. Maaf  jugak kalau ade terkutuk , terpukul , termarah , ter ape ape je lah . So Sorry okay . Seriously , aku ikhlas kawan dengan korang . Sorry aku tinggalkan korang . aku nak kawan dengan korang tapi aku rase korang tak selesa dengan aku . so , better aku move on alone . aku akan ingat segala kenangan kite . aku akan simpan segala rahsia kita . 

Ecah , Jia , Eira  , Good Luck SPM . Aku tahu korang boleh berjaya . Do your best . 


                                                                                                           Sincerely ,
                                                                                      Aina Bahari