Hi!Aina here . semakin jarang berblogging kerana kekangan waktu di POLITEKNIK SULTAN HAJI AHMAD SHAH :) : Thanks for coming!
Disclaimer
Welcome to my blog. Before anything else please follow these rules : No ripping, spamming, and any type of childish acts.Copycats not allowed Respect is a must.Enjoy your stay and have fun!
Navigations

Profile Blog Links Joined Credits
I am ME
Okay ! Name kite Aina Amira . boley panggel AINA . POLISAS student :P Diploma in E-Commerce ! I do LOVE you ALL

Doing...
Feeling : Unidentified
Eating : Chicken
Watching : Kampung girl
Listening to : Penerang hati

Daily Reads
Nurin | Sahira | Lyssa |
Rotten Things
June 2011 | August 2011 | December 2011 | April 2012 | May 2012 | June 2012 | August 2012 | October 2012 | January 2014 |

missing happy mood
F4 was breaks down
hmm :)(:
make me down
memories. part 1
ilham dari post Nurin :)
miss you kawan :
budak budak zaman sekarang
deleting older post

Music



Gratisan Musik

dedicate to Nasrin Fatini
Written at Saturday, May 19, 2012 | back to top

nevermind lah tiny . bende tu dah dekat sebulan yang lalu . jangan pikir dah wei . aku pun sekarang da bole terime dah kenyataan itu . so , dah takade lah rase kecil hati tu . aku memang senang sangat mengalir air mate kalau pasal kawan . aku sayang semue kawankawan aku . aku dah kawan kau lame dah . dari kite form 1 . okayy , dah . lepas nie aku tak nak gaduh dah . okay . please . semue orang buat salah .

kawan tetap kawan . SPM paling penting . aku nak kite semue berjaye . insyaAllah :P