Hi!Aina here . semakin jarang berblogging kerana kekangan waktu di POLITEKNIK SULTAN HAJI AHMAD SHAH :) : Thanks for coming!
Disclaimer
Welcome to my blog. Before anything else please follow these rules : No ripping, spamming, and any type of childish acts.Copycats not allowed Respect is a must.Enjoy your stay and have fun!
Navigations

Profile Blog Links Joined Credits
I am ME
Okay ! Name kite Aina Amira . boley panggel AINA . POLISAS student :P Diploma in E-Commerce ! I do LOVE you ALL

Doing...
Feeling : Unidentified
Eating : Chicken
Watching : Kampung girl
Listening to : Penerang hati

Daily Reads
Nurin | Sahira | Lyssa |
Rotten Things
June 2011 | August 2011 | December 2011 | April 2012 | May 2012 | June 2012 | August 2012 | October 2012 | January 2014 |

Tentang diri AINA BAHARI
Harapan Cik Aina Bahari
dedicate to Nasrin Fatini
missing happy mood
F4 was breaks down
hmm :)(:
make me down
memories. part 1
ilham dari post Nurin :)
miss you kawan :

Music



Gratisan Musik

Sahabat :)
Written at Friday, August 31, 2012 | back to top

Assalamualaikum .
haii , Sihat tak ? Aku Alhamdulillah , masih sihat wal afiat . Minggu nie aku memang busy gegile . Well , Budak SPM lah katekan . Korang tahu kan Sekarang tenga musim Trial SPM . Ya Allah , Paper BM pun aku dah tak boleh jawab . Harap Maklum ye .

Act , kali niy aku nak kongsikan cerite pasal Sahabat . Okay , "seseorang yang melihat kejelekanku tetapi tidak pernah melupakan kebaikanku . seseorang yang bisa saya ajak bicara selama berjam-jam atau bersama dalam keheningan" . Dikala usia aku mencecah 17 tahun , baru Allah membukakan pintu hati aku untuk mengetahui apa itu sahabat . Orang yang selama ini aku berkawan . aku berbual , aku bergembira , bersedih , berkongsi suka dan duka , sekarang sudah lebih selesa meniggalkan aku . mereka lebih selasa tanpa aku . Kawan , kalau itu yang terbaik untuk kauorang , aku terima jee . menipu kalau aku kata aku tak kecewa kan . seriously , i'm very dissapointed . Orang yang selama ini aku cume menganggapnya bekas kawan baikku , dialah yang selalu disampingku . dialah yang sedia mendengar masalah aku .

Nasrin Fatini Binti Roslihuddin . pernah menjadi kawan baikku semasa usiaku 14 Tahun . pernah juga menjadi musuh aku ketika aku berusia 16 tahun . Fatini , Kat sini aku nak bagitahu dekat kau . Kau memang kawan terbaik aku . aku tahu aku nie tak setaraf kau , tapi tak salahkan kalau kite kawan . Aku bukan nak kawan dengan kau sebab aku dah tak ade kawan , bukan itu sebabnya . Diorang masih lagi kawan aku , tapi aku tahu diorang sebenarnye bukan kawan aku . Fatini , aku nak mintak maaf sangat sangat dekat kau atas semua salah aku kat kau selama nie . Aku tahu aku banyak salah dekat kau . sorry sangat tau . Aku tak tahu lah kau ikhlas tak kawan dengan aku selama nie . entah lah , aku takot aku je yang beria-ria kawan dengan kau , tapi kau tak pun . 

Nur Afiqah Badilah Binti Zolkepli . Kalaulah korang kenal die nie . kompom korang tak sanggup nak sakitkan hati die . seriously , die nie baik sangat . Aku seronok sangat kawan dengan die . Afiqah , aku nak mintak maaf sangat dekat kau kalau aku ade buat salah . aku harap kau boleh maafkan aku. Aku harap kau ikhlas kawan dengan aku . thanks sebab selalu dengar masalah aku . 

Fatini , Afiqah , sekarang aku baru tahu sebenarnye korang nie memang kawan yang baik . 


Okay lah , nanti aku post lagi ye . Aku sebenarnye tak larat sangat nie . Penat . Paper Trial memang mencabar . Hehehe , kay kay . korang2 . kalau ade apeape hal , roger roger aku yee  . Okayy , Assalamualaikum . Doakan Aku dapat Buat yang Terbaik dalam Percubaan SPM tau .